2011 so far

Årets premiärtur tog plats på Österlen och den slutade ganska så hastigt och olustigt med en obrukbar rulle.
Var bara att packa ihop och reklamera rullen. Det löste sig snabbt och häromdagen kom en ny rulle och ny lina från beten.nu

Fin linuppläggning på denna.

Eftersom jag fick välja lina tog jag självklart den dyraste:) och det blev en Fireline Tracer Braid 0,16. Linan skiftar från svart till grön var åttionde cm.


En cool grej som jag och Sofia kom på är att när man vevar in linan i luften
och det är lite mörkt kan det se ut som man skjuter grön laser!


Idag var det sol ute och jag begav mig ut för att testa nya rullen. Den fungerade strålande och linuppläggningen gick perfekt. Någon fisk blev det dock inte, känns som att det behövs några plusgrader till för att det ska nappa.


Fint väder idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0