Det går inte bra nu

Igår begav jag mig ut för årets första jerkpass. Det resulterade i noll fiskar. Samtidigt får man andra rapporter från folk som vart ute samma dag och dragit 30 gäddor. Jag måste vara helt ute och cykla med mitt fiske.
Idag försökte jag i en dryg timme att ta en havsöring men även där gick jag bet. Det här året har börjat till och med sämre än förra året. Jag träffade en herre ute på kusten som i alla fall landat en öring runt kilot på morgonkvisten, men sedan hade han inte haft en känning på hela dagen.

Nu är det bestämt att det blir en tur ner till Skåne på lördag för att fiska havsöring och kanske ta hem ett fint pris i Blänkaren, men jag skulle vara kanonnöjd om jag fick en fisk. Klicka HÄR om du vill veta mer om tävlingen och anmäla dig.

Förra året resulterade i en varsin fisk för mig och Palle, får hoppas det går bra i år också.

Kommentarer
Postat av: Andreas -Team Fiskeliv-

Förstår vad du menar Linus! Har själv haft en bedrövlig öppning på säsongen, men hoppet finns och de är bara att bege sig ut igen!

Skitfiske inför helgen i Skåne!!

// Andreas

2011-04-12 @ 17:22:18
URL: http://fiskeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0