Bompass och nytt jobb

Tredje bompasset i rad i dag. Börjar bli tjatigt, men känns som det kanske behövs lite värme för att få fart på fisken, annars vet jag inte vad jag ska skylla på. Jo förresten det låga vattnet är ingen höjdare det heller.

5 grader, vindstilla och tjock dimma.
 
En glad nyhet är att jag fått ett nytt jobb! Och inte vilket jobb som helst, jag ska arbeta med marknadsföring på Abu-Garcia i Svängsta. Känns som det kan bli ungefär hur kul som helst, börjar där 22 april.
 
Så i dag har jag testat ny utrustning, funkar ju inte att fiska med annat än grejer från Pure Fishing nu. Haspelrullen blev en Revo SX30 tillsammans med ett Berkley Skeletor Pro 9' 7-28 g. Linan är 0,17 Fireline Crystal. Känns som en bra combo som det gick att kasta riktigt långt med.
 
Snygga grejer!

Kommentarer
Postat av: Björn N

Snart borde det vända och börja hugga bättre! Grattis till jobbet, låter helkul!

2013-04-15 @ 18:09:16
URL: http://pikepassion.teamdalkars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0