Ingen gädda...

Idag åkte jag och Natali ut till Sternö för att kolla om näbbgäddorna kommit, det hade dom inte verkade det som. Istället lyckades jag kroka en tobis med mitt tobydrag. Sedan åkte vi vidare för att lura upp några vanliga gäddor men också det utan resultat. Natali gav upp efter att ha blivit biten av en myra men jag fortsatte fiska. Bytte till ett djupare ställe och satte på en Westins Jätte och äntligen högg det! Kändes lite konstigt, inte riktigt som en gädda. Upp kom en liten torsk... Gäddorna glider runt och skrattar åt mig tror jag.




Lite kul med en torsk på wobbler ändå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Neej fyfan vilken äcklig fisk! Ser ut som ål typ. Tycker båda verkar vara väldigt glupska iaf :D

2010-05-14 @ 11:16:00
URL: http://www.sofiaviklund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0